Anumite substante continute de legume pot controla modificarile celulelor ce apar in urma expunerii la substantele cancerigene din fumul de tigara, dupa cum arata studiul realizat de Instiutul National pentru Sanatate.
Cercetatorii au descoperit acest lucru dupa ce au examinat mostre de celule de la 1.100 de fumatori si fosti fumatori cu diverse regimuri alimentare. S-a constatat ca in cazul fumatorilor care consumau multe legume, existau mai putine modificari ale celulelor.
Alte studii arata ca fumatorii isi pot proteja, intr-o anumita masura, sanatatea, cand consuma mere, ceai verde sau alte alimente bogate in antioxidanti.
ORANGE-NEWS Stirile care conteaza. Revista presei centrale si locale. Analize, comentarii, interviuri, puncte de vedere din domeniile politic, economic, social, sportiv, cultural si monden. Si chiar o bursa a zvonurilor.